10-12 juli

I fredags så skaffade jag mig ju en ny mobil så nu har jag kunnat börja ta lite bilder!
Björn har fixat och pysslat så nu har vi en hylla till alla våra DVD-filmer!

Blev riktigt bra va?!


Sen under lördagen så kom pappa och Anneli på besök, vart några timmar nere i hamnen där dom hade Dragracing utställnig och några uppstarter av bilar!

Underbart ljud från dessa bilar..mmm..!



Var även en stor båt som kom ner till hamnen!! Undrar hur mycket den kostar...


Vi provade att äta på resturangen "Oliver Twist" det var riktigt gott och kommer garanterat äta där igen!

Jag och Björn beställde in en rätt som var för 2pers.
"Coeur de filet provencale" (helstekt oxfilé med råstekt vitlökspotatis och vitlöksdoftande rödvinssås)



Sen efter kaffe och blåbär/björnbärs smulpaj hos oss blev det lite mini golf!! Pappa vann som vanligt och jag sist men
men kul hade vi iaf!!



Idag (Söndag) så vart det ett litet äventyr till Kungens kurva i Stockholm! Vi kolalde runt  på Ikea och alla möjliga affärer!
Mio hade något som jag vill ha då jag har hus och ska göra en mysig trädgård!

Ska vara massor av kuddar och mysiga filtar!!


Det vart att vi köpte 2st filmer, Transporter3 och Törnrosa ( till min disney klassiker samling) sen några flera tavelramar till våran "ego" vägg i köket!

Jag hittade även ett ställe där man kunde köpa majs, var tvungen smaka!


Just nu sitter vi och tittat på LA ink och ska väl se Transporter3 när jag har bloggat klart! Björn satt och åt lite chips och sa att han hittade ett som var till mig från han!

Är han inte den sötaste!?



Sött kort på oss!


Björn du är det bästa jag har!! Älskar dig massor!! <3

Visst blir bilderna bra från min nya mobil?! Kommer ha denna många år tror jag, är riktigt nöjd med denna C905!!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Ni är sååå goa bägge två! Hyllorna blev jättefina.

Vi har också vart runt i möbelaffärer måste ju köpa en soffa eller hur?

kram kram

2009-07-12 @ 23:25:55
Postat av: Anneli & Pappa

Tack åter igen för en toppendag ihop med er =) Riktigt häftigt att dom ordnar detta jippo i hamnen med dragracing bilarna!! Nu längtar man ännu mera ner till Mantorp.Och maten va jättegod som vi käkade. Dit kommer vi att garanterat gå fler gånger,va så säker! Vilken mysig möbel ni hittat. Ser jätteskön ut =D

2009-07-13 @ 10:41:58
Postat av: Mikkan :)

Måste säga att björn var väldigt stilig i sin vita shorta :)

2009-07-16 @ 15:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0