Äntligen helg!

Hela juli ut så är Björn ledigt måndagar och fredagar så vi har lång helg!
Det är skönt så man kan hitta på lite mera saker ihop! I helgen blir det Jönköping!!!
Vi ska strax åka och gå på stan lite och sen ska vi vara hos Mickan som nyss skaffat eget boende!!
Det blir väl en massa prat och skratt och lite fest oxå:) Söndag skulle vi nog till Björns föräldrar och hälsa på och skruva ut lite delar från Hondan som står som reservdelsbil där!

I morgon så är det exakt 1 år sen jag träffade Björn på Japmeet i Mantorp!
Det kunde man inte tro då att vi var gjorda för varann och skulle hamna i Nyköping!

Älskar dig så otroligt mycket min underbara älskling!! Det är så svårt att förklara i ord hur mycket jag tycker om dig men jag försöker iaf visa det varje dag!

Här är några bilder från då vi träffades 2a gången då Björn var i Lycksele och hälsade på mig!








Kommentarer
Postat av: angelsusanne

GRATTIS....gratis till er båda.Ni är såååå sööööta ihop.Längar efter er/kramis

2009-07-05 @ 21:29:49
URL: http://angelsusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0