Måndag 20 Juli

Helgens "roadtrip" började med att vi stannade till i Söderköping för att ta en glass på "Smultronstället" men det var sån megakö så vi tar det någon annan gång, det är ju bara 6,5mil dit!
Så vi stannade till i Västervik där Björns mamma och pappa hade varit och kampat innan dom åkte vidare till Hultsfred för att se Metallica!! Så det vart lunch med dom innan det bar iväg vidare till Oskarshamn!
När vi kom fram så vart det att träffa kompisar till Björn och bara ta det lugnt. Lördagen vart det att åka motorbåt!! Riktigt skoj men jag var lite rädd som vanligt när det gäller att vara på djupt vatten men det gick bra iaf!
Lördag kvällen vart det fest, riktigt trevligt!
Söndagen var vi nog alla väldigt sega och orkade inte göra så mycket mera än äta frukost och kolla tv en stund.
Innan vi körde hemåt så fick jag provköra Markus Nissan silvia 200sx s15 som är högerstyrd så nu har man fått köra det för första gånge oxå, kändes skumt men skoj! Kommer nog lära mig det bra när jag har min rx7 * Drömmer*

Båten!



Lite mys med världens bästa älskling..!


Jag posar lite vid våran bil:)
 

Björn måste ju oxå få vara med på kort!
Det roliga är att vi är på exakt samma ställe där han har fotat sin gamla rx7a!
Länk på den bilden:
http://inamuppfluff.blogg.se/2009/may/vill-ha.html


Högerstyrt väldigt speciellt..!


Kommentarer
Postat av: Bettan

Ni har haft kul ser jag. Vi tyckte åxå det var kul att få träffa er en liten stund i Västervik.

Kramar till er goa ungdomar

2009-07-21 @ 15:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0