Oskarshamn!

I helgen blir det att åka till Oskarshamn! Björn vill hälsa på några kompisar och så ska vi hämta lite saker till bilen.
Idag ska Björn även titta på ett garage och så ska vi kolla på ett till i morgon som jag tror vi har bestämt oss för att ta!
Kommer dela garage med 2st men det är ju inga problem, så länge man han någerst att vara när man skruvar och fixar i bilen så är jag glad! Börjar ha en del bildelar nu som ligger i lägenheten...

Igår så överraskade jag med "lyx" middag för att det var våran 11månaders dag:)

Potatissallad med currymarinerad kyckling och pinjenötter.



Hur jag gjort maten:
Marinaden till kyckligen är väldigt lätt:
Salt, peppar, curry, paprika krydda, vitlök, olivolja och sweet chili sås.
Stekt på låg värme.

Potatissalladen:
Kokad färkpotatis, salt, peppar, gräslök och majonäs.

Ska stå kyld innan servering.

Idag har jag städat och fixat hemma som vanligt, det är skönt att ha det fint och städat hemma!
Sen så är skönt att efter en helg borta komma hem till ett städat hem!
I veckan kommer mamma och alla och hälsar på, det ska bli jätte kul att dom får se hur vi bor!
Så ska jag baka tårta till min älsta syster som fyller 10 när dom är nere och hälsar på!

Kommer många bilder på mina små änglar efter att dom varit här.. saknar mina systrar massor, våra pyssel stunder och allt bus vi brukar göra!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0