Skruvning...

Igår kväll var vi på bio och såg den nya Transformers: Revenge of the Fallen den var riktigt bra!!
Idag så har det varit bilskruvning hela dagen!
Jag gick till Mekonomen för att köpa kylartäting så kanske droppandet skulle sluta men det slutade med att jag fått rensa hela kylsystemet!! Motorn vart varm och nästan kokade för att systemet hade fått massa luft och annan skit så jag fått lufta på termostaten så tillsist gick motortempen ner till normal..så ska köra och hämta Björn sen så jag hoppas det håller nu!!
Ska ta med massor av vatten ifall det skulle bli varmt igen!
Tack pappa för hjälpen jag fick genom telefon, hade nog inte klurat ut allt själv!

Nu har jag nyss lagat en av Björns favorit maträtter hoppas han blir glad. Jag skämmer bort han lite för mycket ibland tror jag
Jag skruvar och fixar i bilen lagar mat och städar hemma men men jag mår ju inte dåligt av det och jag har inte hört han klaga heller så:) Kommer säkert bli annars sen när jag får jobb, då kommer man inte orka lika mycket!

Ha en trevligt kväl alla!
Nu ska jag fylla i lite mera vatten i bilen sen försöka ta mig till Oxelösund!

Kommentarer
Postat av: angelsusanne

mammas flicka är då inte rädd för att bli skitig under naglarna...fniss....skäm bort Björn för jag vet att han gör och kommer att göra det med dig med..tur att din pappa är duktig på bilar så du fick hjälp.Ska nu packa färdigt för tävling i Piteå.Blir kvar hela veckan en tur till Boden sedan tävling helgen efter i Skellefteå.Sedan ladda om för resan till Mantorp...jippi....då får jag äntligen träffa er igen oh...vad jag längtar.Ha en trevlig helg och SNÄLLA gumman byt färg på din text...tänk på gamla mamma ser knappt den blåa färgen......"ler" Kramis

2009-07-08 @ 22:42:47
URL: http://angelsusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0