Tisdag 7juli

Helgen var riktigt bra! Det var så mysigt i Jönköping! Man saknar det stället en anning, vi körde förbi våran gamla lägenhet och det såg helt dött ut..Tråkigt!

Sen på söndagen åkte vi till Björns föräldrar och hade det trevligt och åt jätte god mat!!
Björn och hans bror skruvade massor i reservbilen så när vi åkte hem så var hela våran bil full av delar!!
Hoppas vi kan komma igång med skruvandet på den snart, vi har sparat lite pengar varje månad så vi kan skaffa delar och göra våran Honda fin! Nu har vi det mästa utvändiga sakerna iaf så snart!!
Listan är lång på vad som ska göras men man får ta ett steg i taget..

Sen igår när vi körde hem upptäckte jag att det droppade glycol så nu får jag felsöka och hitta felet..
Kan vara värmekran eller värmepaketet jag vet inte rikigt men ska försöka lösa det!

Idag händer det inte mycket, inte i veckan heller för den delen!
Är riktigt tråkväder som ska vara i veckan så blir väl film...

Fick e film av Björn i helgen, jag samlar ju på Disney klassikerna så nu har jag Aristocats!



Jag tycker dom filmerna är så fint gjorda, så jag har en lista på över 100 disney filmer jag vill ha så småning om!

Jag ska nog städa klart här hemma och sen mysa under en filt och titta på filmen
 och vänta på att min älskling ska komma hem!

Kommentarer
Postat av: angelsusanne

du har alltid suttit som en zombi framför tv:en när det har visat en disney film......kramis

2009-07-07 @ 18:56:53
URL: http://angelsusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0