Torsdag 2 Juli

Min Underbara familj!!

Det som betyder mest för mig i livet förutom min underbara Björn så klart så är det min famillj!
Jag älskar verkligen min underbara mamma och pappa dom betyder massor för mig!
Självklart så räknas ju alla mina syskon och ingifta med i min familj!
Och varför jag säger det så här just nu är för att jag har en sak till dom..
Inte någon pryl utan bara för att visa att jag älskar er!

Nu kommer ni alltid finnas med mig!

Tatueringen är helt nygjord och inte rikitigt bra bild men kommer att lägga ut en bättre då den är läkt!


Kommentarer
Postat av: angelsusanne

Snyft......snyft....måste du få mamma att gråta???Så gulligt av dig snart sitter du oxå för alltid med mig med...din underbara Björn ska tagga en ängel som du har ritat på insidan av handleden med din namnteckning.Älskar diig så mkt min lilla gumma TACK att du finns.../kram

2009-07-02 @ 23:56:01
URL: http://angelsusanne.blogg.se/
Postat av: Antonia

Den va jättefin=) Önskar att jag va så modig att jag kunde göra så stora som du gjort:P Hoppas att ni får det super i Jönköping nu i helgen!

2009-07-03 @ 11:01:21
Postat av: Bettan

Oj vad fint gjort, dina föräldrar kan vara stolta som har en så go dotter som du.

kramar i massor

2009-07-03 @ 17:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0