<3

Min älskling är bäst!! Hur kan jag ha en sån tur som har en sån underbar pojkvän!! Det går inte beskriva hur mycket jag älskar han! Igår kväll låg vi och såg på film och när den var slut så viskade han söta saker i mitt öra och pillade mig i håret tills jag somna! Är han inte bäst?! Min bara min!! <3
Sen så på dagen fick jag mitt favvo datorspel, det nya the sims3!! Wow vad bra det är, nu har jag något att göra på regniga dagar när Björn jobbar!! Vi båda satt och spelade det hela dagen igår, byggde hus och varsin gubbe som ska föreställa oss! Man kan verkligen göra massor av detaljer i detta spelet!
Tack sötis du är bästast!


Filmen vi såg i går heter " Benjamin Bottons otroliga liv " det var riktigt gripande och bra!

Här är en lite tjuvtitt :)



Kommentarer
Postat av: angelsusanne

Santina vart helt eld och lågor.......hon vill spela The Sims3 när vi kommer till er.

Han är så gullig din Björn.Mamma är super lugn och vet att du är i trygga händer.Krama han från mig/kramis mamma

2009-06-15 @ 11:03:03
URL: http://angelsusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0