Äventyr!!

Nu är klockan 00.17 och vi håller på att packa inför helgens äventyr ska snart köra ned till Mantorp och sover i bilen så vi är där direkt då dom öppnar!! Vi har skruvat i Golfen hela dagen. Kapat fjädrar så den är låg, slipat taket plåtrent och sprutat på saltsyra så vi inväntar rost! Kommer bilder efter helgen!
Det har varit roliga att skruva för jag har fått göra rätt mycket, så det är kul att få visa att jag kan skruva och inte är rädd för lite skit under naglarna:P

Sen så kom mina skor idag med!!! Dom var riktitg sköna för att ha sådan monsterklack!

Björn tog ett kort med en vanlig tändare så ni ser hur höga dom är,
enligt beskrivningen på skorna så ska den vara 11,5cm



Sen så tyvärr kan jag inte töja mitt vänstra öra längre,
jag hade kommit så långt att jag fick in mina rosa tunnel men av någon anledning så svullnade det upp och är jätte varigt!!! Ursch!! Nu har jag lyckats ta bort den så nu gör det inte lika ont och svullnaden är på väg ned och så käkar jag lite alvedon mot infektionen. Sen hjälper älskling mig med att tvätta noga för jag ser inte så bra på baksidan av huvudet:P Tack sötis du är bäst vet inte vad jag skulle göra utan dig!!


Har fått förfrågningar om recept på cupcakes, jag hittar det på recept.nu
Vanliga muffins med cream cheese frosting på
http://recept.nu/1.122137/leila_lindholm/bullar/cream_cheese_frosting





Kommentarer
Postat av: angelsusanne

vilka skor..skulle inte klara av att gå många steg utan att man har ont i fötterna.Tur du är ung och friska ben...hahah.....TACK för receptet./kram

2009-06-08 @ 07:44:59
URL: http://angelsusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0