Fredag 12/6

Hej, Björn här! Ina tvingar mig skriva hennes blogg idag. :P

Idag gick vi en sväng på stan i ösande regn och mullrande åska över Nyköping för Ina behövde nya sminksaker tydligen.

Sen följde Ina med till studion för hon ville vara hjälpreda, slutade med att hon rengjorde alla tatueringssaker, dammsög och svabbade golvet och dammtorkade allt! Hon är verkligen bäst!! :)
Jag tatuerade två kunder, ett snirkligt M på en tjejs handled och sen en döskalle i hatt på en kompis hand. Blev rätt coolt!

När vi var klara med det och skulle åka hem så satte jag iordning min station igen, nu var det Inas tur att testa nämligen! (Det var hon INTE beredd på!) Blev en liten lila/gul smiley att börja med.. Men jag får nog akta mig för hon verkade gilla att tatuera.. ;)


 
Nu du Ina.. Hoppas du förstår att det där kommer stanna där resten av mitt liv?!!


Då kör vi väl då... :O


Slutresultatet i dålig skärpa.. Ser rätt blodigt och trist ut när det är nygjort.
Vi får väl fota när det läkt och se vad hon åstakommit för skada.. ;)



Kommentarer
Postat av: Carolina

Haha coolt... U go girl!

2009-06-12 @ 22:33:26
Postat av: Love

fint fint.. nu glömmer du henne aldrig Björn, ack så gulligt..ni för alltid

2009-06-12 @ 23:02:30
Postat av: angelsusanne

Ajjjjjjj....du är tuff Björn.Jag hade aldrig vågat Ina taggat mig inte för att hon är dålig men jag vill nog ha en som är säker....hon är oxå tuff som vågade göra det./kram svärmor

2009-06-14 @ 20:26:57
URL: http://angelsusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0