Fredag 26 juni

Nu har det varit sol i flera dagar och det är så underbart härligt!!!
När jag var hos Frida så var vi nog i solen hela tiden..

Igår var vi på stan i Falköping och fyndade lite på veromoda!

Det var 30-50% rea i hela butiken så 99kr för dessa kortbyxor!



Sen vart det fika på "LillaBlå"

Varmchoklad och macka!



Resten av dagen så blev det sol, sol, sol! Vi gick till badhuset där dom hade utomhusbad och låg där och plaska i poolen och njöt i solen så nu har man faktiskt lyckats bli brun!!




Ikväll blir det grillning med gänget i Nyköping och i morgon Mantorp!!!

Bild på min nya hårfärg kommer kanske i kväll när jag har gjort mig fin för kvällens fest:)



Kommentarer
Postat av: angelsusanne

vilka fina kortbyxor....men du har köpt trasiga...fniss...

Visa din solbränna oxå du ser väldigt brun ut i allafall/kramis

2009-06-26 @ 12:57:22
URL: http://angelsusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0