Helgen!

Helgen har varit riktigt bra! I fredags så fick jag ju sätta nålen i Björns ben som ni såg! Det var riktigt svårt men roligt.
Sen på kvällen så vart det filmmys!

Fredags godis!



Sen så sa Björn att vi skulle ut och köra en sväng på lördagen men jag fick inte veta vart!
Det vart en shopping tur i Norrköping, god middag och bilträff! Riktigt lyckad dag tycker jag!


Jag och Norrköpingstad!



Vi lunchade på  "Sandys" en rostbiff macka med överdrivet mycket sallad på!!



Det vart en ny klocka till köket från "Bolagret", en ny bikini från "Newyorker", Sminket köpte jag på "H&M"och "Åhlens" i Fredags.
   


Vi gick även omkring lite för att se nå nytt..



Björn har äntligen fått sina linser, visst är han fin!!


Nu har vi fått in maten, "husets pepparstek" det var riktigt gott!!
 

Tack älskling för en underbar dag!

Idag (söndag) så kommer Björns föräldrar förbi, dom har varit i Stockholm så då ville dom säga hej till oss.
Sen tror jag det bara blir lungt i dag!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som ni haft en riktigt toppendag =D

Skönt att bara "vara" och släppa alla måsten!

Ha nu en fortsatt bra vecka, så ses vi på Torsdag kväll! Kramiz til er båda =P

2009-06-14 @ 12:51:31
Postat av: angelsusanne

Ny bikini....du som inga har....hahahhah.....

Vad skönt för Björn att han har fått linser.Ni ser ut att ha haft en underbar helg./kram

2009-06-14 @ 20:30:15
URL: http://angelsusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0