Midsommar!!

Oj vilken helg det har varit!!!
Vi åkte på fredag förmiddag från Katrineholm och bestämde oss för att vi går på Liseberg på lördagen så kollar vi stan då vi kommer fram till Göteborg! Efter 4 timmar var vi framme och skulle checka in på Hotellet då har hon som jag pratade med på telefonen bokat fel månad!!! Hallå hur smart får man vara!!! men vi hade tur att dom hade rum kvar så vi kunde ändra! Efter det så gick vi på Universeum, det var riktigt kul att få se allt som fanns där. Fanns allt från små fisk till hajar, kryp och så några exprement rum!

   
 

Efter några timmar på Universeum så gick vi tillbaka till hotellet och gjorde oss o ordning för att gå ut och äta och kolla staden! Det vart middag på Rockbaren!

 

Efter några drinkar och lång promenad runt i göteborg så vart det sov dax för att sedan äta frukost och åka till Liseberg!!

Då var det dax att åka karuseller..Är lite nervös syns det!?


Vi värmde upp med att åka "Jukebox" och sedan "Slänggungan".
Sen vart det "lisebergbanan" första bergådalbanan jag åker i hela mitt liv..Jag skrek så mycket hela den dagen så jag tappade rösten då vi hade kommit hem..

"Hanghai" var ny för i år, riktigt rolig!!
 

   
 När jag åkte "balder" (bild 1) första gången grät jag och var helt förskräckt så Björn fick med mig att åka en gång till för att få känna att det inte var så farligt!  
Bild 3,4 är "Uppswinget"

När vi gick i spegelsalen så fick man ont i magen av skratt!!!
  

Hur man äter sockervadd..!
   


Innan vi åkte hem så tog jag och Björn ett gammeldags kort i gangster tema!!



Det fins fler bilder på min facebook!

Det var en rolig helg! Hoppas man kan åka dit igen snart!!
 


Kommentarer
Postat av: angelsusanne

Oj...hade aldrig åkt många av de du åkte.Huvva......men det ser ut som ni hade skoj.Sockervadd......usch vad kladdigt och sött.....

Maten såg as god ut med din cider till.

Saknar er så mkt att det gör ont i mammas hjärta.Vi ses snart...LÄNGTAR!!!!/kramis mamma

2009-06-22 @ 21:39:55
URL: http://angelsusanne.blogg.se/
Postat av: Bettan

Visst är det kul att åka allt på Liseberg :) var sååå länge sen jag var där.

2009-06-23 @ 22:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0