Mysis!

Igår eftermiddag så vart det en kvällspromenad i Oxelösunds hamn bara för att se något annat.
Vi gick i skogen och på klippor! Fick även se en död svan!! Ursch vad hemskt det var, jag såg den först inte så jag nästan klev på den sen skrek jag till när jag såg vad det var!!

Sen var det massa andra levande fåglar som gick med sina små bäbisar!

Jag kollar på dom små dunbollarna!



Vi satt på en liten klippa och tittade ut över havet  där vattenskotrar lekte!



När vi åkte hem till Nyköping igen så stannade vi till på Ica och köpte svenska jordgubbar och en film (The Holiday).

Idag är Björn ledig för att vi ska om några timmar köra till Katrineholm och sova hos min pappa, sen tidigt i morgon bär det av mot Göteborg!! Är så nervös..Men det kommer vara så kul när man väl är där...Hoppas jag iaf!!


Nu ska jag ta och torka mitt hår och börja packa sen ska jag nog baka en sockerkaka med kanel och äpple!
 Vi fick en massa ägg av Björns föräldrar!! ( dom har egna höns)

Ha en trevlig midsommar alla!!






Kommentarer
Postat av: Angelica

2009-06-18 @ 17:40:47
Postat av: Angelica

Hej nejnej Det är fööööööööööööör dyrt! sommarlov är toppen! :) kraaaam

2009-06-18 @ 17:41:45
Postat av: lovisa nordlund

den posen du gör på din header

den gör ja hela tiden haha

2009-06-18 @ 17:48:53
URL: http://lovisanordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0