Onsdag 17Juni

Ursch nu vill jag/vi flytta!
Om man ändå hade råd att byta sig till en 2a!!
Så fort man lägger en tidning på bordet eller lägger några kläder på golvet osv så blir det direkt "stökigt".
När man bor så här litet så känns det så mycket stökigare än vad det är, man ser allt hela tiden för man har allt
i ett o samma rum! Vi har massa prylar i källaren och är vana att ha flera rum så hade det inte varit för våran balkong och att det är sommar så man kan vara ute så tror jag inte att vi hade klarat av att bo så här!

Vi funderar på att ev byta till hösten om våran ekonomi börjar bli lite mera stadig, för en lägenhet som är någon tusenlapp dyrare blir inte såå stor skillad! Så känns detta inte som hem, jag vill fixa mitt egna bo och fixa o pyssla mitt egna ställe..
Här är allt nödlösningar, har inte än en egen garderob!!

Men nu ska man inte deppa ihop för det!
I helgen så blir det Liseberg!! Första gången jag ser Göteborg! Ska bli rikitgt kul, hoppas man vågar åka allt som finns där!
Sen så en mysig natt på hotell med god hotell frukost är inte fel!

Längtar!!




Kommentarer
Postat av: angelsusanne

Äntligen får du komma till Göteborg.Vad skoj!!!!Ha det så mysigt nu gumman.Krama Björn från svärmor. Längtar efter att komma till er snart är vi där./kram

2009-06-17 @ 22:02:10
URL: http://angelsusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0