Onsdag 3juni

Hej alla vänner!
Nu har jag inte skrivit på ett par dagar.. Det har varit mycket nu dom senaste dagarna så jag har inte hunnit..
I måndags så var jag med Björn på jobbet hela dagen och sen på kvällen körde vi till Katrineholm och sov hos pappa
för att vi skulle bes. golfen tidigt på morgonen. Pappa upptäckte att drivaxeln var helt slut på den så jag fick stanna hela dagen och hämta delar på Valla demontering och sen när pappa slutat jobbet så bytte vi drivaxel. Den gick nästan igenom bes. men höger styrled var dålig och så fungerade inte parkeringsljuset så vart att jag och pappa fixade det.

Här är den stiliga golfen, Björn försöker göra den till "rat" skulle bara vara lite mera rost!


Nya delarana
   

Under dagen medans jag väntade på att pappa slutade så var jag, Anneli och Billy på stan och fikade.
Björn var tvungen ta en buss hem för han skulle jobba.

Varm ost och skink macka med vitlöksås och juice!



Idag så har jag tvätt och städ dag...Det är inte så kul men måste ju göras eftersom i helgen är vi borta och i morgon är Björn ledig så vi kan skruva det sista på bilen och packa allt som ska med osv.
 Får se om vi kör ned redan torsdag natt och sover i bilen så vi får bra tält platser:)

I söndags då jag satt och väntade på att älskling skulle komma hem så hade jag lite att göra så jag gjorde cupcakes...

Mumms!!


Får se om jag skriver något mera i veckan annars så ses vi efter helgen!!




Kommentarer
Postat av: Angelica

hej jag skulle villja ha receptet på cupcakes! om jag får :))

2009-06-03 @ 17:19:16
Postat av: angelsusanne

Oj vad det ser gott ut.Jag vill oxå ha receptet.Bilen blir nog jätte fin efter Björn har gjort i ordning den.Han är ju så duktig.Saknar Er såå mkt.Inte långt kvar innan vi ses längtar så jag tror jag döööör/kramis mamma.

2009-06-03 @ 21:26:27
URL: http://angelsusanne.blogg.se/
Postat av: Anneli

Tack för en skön dag på stan och jättesmarriga cupcakes =D Tänk att Billy kund köpa sig en t-shirt oxå haha.. Trodde man inte skulle inträffa!



Kramiz

2009-06-05 @ 17:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0