Sol!!

Idag har jag legat i solen hela dagen!!
Har till och med fått mig lite färg, syns lite vart jag haft bikinin!!

Jag har inte bara legat o glassat i solen jag har även gjort 2st matlådor till Björn för att jag far i morgon till Frida och kommer inte hem förens på torsdag, och jag vet att min sötis är lite slarvig då jag är borta så jag är lite "översnäll" och gör massa saker till han men vad kan jag säga, jag gör allt för min Nalle <3

Det blev makaroner och köttbullar i den ena och så hade jag lite potatis kvar så det vart potatismos!

"Lite karamellfärg piffar upp det mästa"




Just nu ligger jag ute i skuggan och fikar lite och väntar på älskling ska komma hem<3


Ha en trevlig kväll på er!!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Du är så himla go Ina.

Bamsekramen

2009-06-23 @ 22:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0