Tisdag 9juni

Ursch idag har jag varit på ett möte på arbetsförmedlingen..tror jag har varit på det mötet ca 5 gånger redan...men som tur var det inte inte så långt så fick jag mig en skön promenad hem oxå:)

Bilderna från helgen var rätt så jätte många!!!
men Björn har lagt upp dom på sin facebook så jag länkar er dit så får ni se därifrån i stället:P
http://www.facebook.com/home.php#/album.php?aid=132652&id=531886153&ref=nf

Åkte en riktigt låg "rat bubbla"


Våra camping polare, full fest!!


Vårat åk :)



Idag blir det STOR städnig!!! ursch så det ser ut hemma!! alla saker från i helgen ligger överallt och det är disk och damm..
Så nu blir det städning, Björn skulle ev komma hem lite tidigare idag och hjälpa mig men får se om orkar göra klart allt iaf:)

 

Kommentarer
Postat av: angelsusanne

Det ser ut att ni har haft en riktig trevlig helg.

Saknar er sååå mkt när jag ser er på kort/kramis mamma

2009-06-09 @ 17:15:03
URL: http://angelsusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0