Tjejdag!!

Idag så körde jag till Falköping, det var varmt och jobbigt att köra 27mil utan AC!

När jag kom fram så åt vi lite och körde sedan upp på ett berg där dom hade en liten "sjö" och så låg vi på gräset och njöt i solen. Sen vart det att handla hårfärg och ansikstmask!

Handduken har varit med om en och en annan färgning innan:P


Då var det bara vänta kvar...


Resultat på färgen kommer i morgon. Har inte hunnit tagit någon bild tyvärr.

Har sitter vi och "tjejar" oss!! Nu ska vi bli lena som barnrumpor:P


Morgondagens plan är att gå på stan och ta en fika och sedan leta upp en bra sol plats och glassa i solen tills jag ska hem till min stackars sötis som får vara ensam hemma. Men det sägs ju vara nyttigt att sakna varann så:)
Om 2 veckor så är det 1 år sen vi träffades första gången!
Tiden går fort när man har roligt, det är så skönt att vi har det så bra vi är verkligen menade för varann!!
Älskar dig mysBjörn!!


Kommentarer
Postat av: angelsusanne

vad vackra ni ska ha blivit och är.Synd att jag inte fick vara med mina produkter då kan ni snacka om att bli lena barnrumpor. Har idag haft fotspa demo.Det var mysigt och de handlade en del.

Hoppas att du lägger ut kort på byxorna du köpte oxå./kramis

2009-06-25 @ 23:05:10
URL: http://angelsusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0