Äventyr..

Jag och Frida pratade igår som vanligt och så komme vi fram till att vi saknade våra mammor uppe i snöiga norrland.
Så det blir så att vi ska köra upp dit på söndag och stanna några dagar för att få umgås med våra mammor och för mig mina småtjejor:) Ska bli roligt att få träffa dom, hoppas på mycket lek och bus med er nu tjejer! Synd att inte Björn kunde följa för att han jobbar. Kommer sakna han så mycket! Men får ta med mig kameran och fota och lägga ut på bloggen så han får se vad jag hittar på för bus på dagarna:)
Och så idag är det så underbart väder så det är inte sant, vill verkligen ha sommar nu! Jag försöker vara ute och gå en sväng varje dag och idag var det underbart! Imorgon ska jag vara hundvakt åt lille Nils:) Daniel och Jennys lille valp. Ska bli kul att få ha han i två dagar, har jag någon att promenera med och busa med hemma:) Kommer säkert bilder på han imorgon:)


Kommentarer
Postat av: angelsusanne

vad tror du att vi tycker då att du ska komma?????????????

Vi längtar sååååååå efter dig så vi ska verkligen bara flyga på dig........./kram

2009-03-19 @ 15:49:58
URL: http://angelsusanne.blogg.se/
Postat av: ALICIA - shopping & foto

ta gärna en titt på min blogg om du har lust =)

2009-03-19 @ 15:57:32
URL: http://aliciaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0