Jag är så..

Det har snart gått 8månader sen jag och Björn vart ett par och jag måste bara få säga att jag är nog den lyckligaste tjejen i världen som får ha en sån underbar pojkvän! Har inte känt mig så här lyckligt på väldigt många år!
Det är så skönt att få må bra, bortsätt från att jag inte har något jobb så mår jag toppen!
Att bli så här underbart omhändetagen har jag aldrig varit med om, han gör så mycket för att jag ska ha det bra och trivas. Tror inte ens han tänker på att han gör det :) Så Björn DU är verkligen helt fantastisk!
Jag tvivlar inte en sekund på dig, du är min favorit! Jag älskar dig med hela mitt hjärta!


Och för er som inte sett mig på länge...visst ser jag lycklig ut?! :)




Kommentarer
Postat av: angelsusanne

oh...vad gulligt skrivit.Och jag håller med dig Ina du ser verkligen lycklig ut.Det var så hemskt när du flyttade ner men i bakhuvudet så vet jag att du är lycklig och mår verkligen bra nu när du har Björn.När du är lycklig och mår bra så är jag lycklig fast du inte bor nära mig/kramis mamma

2009-03-10 @ 21:58:13
URL: http://angelsusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0