Lilla 1an

Jaha nu har man städat och plockat i några dagar nu kanske jag vågar lägga ut lite bilder på lägenheten, jag vet att mamma har tjatat på mig att lägga ut lite så hoppas hon blir glad:)
Som sagt man har försökt göra det bästa av det! Men vi tycker själv att det blivit riktigt mysigt så får väl se vad ni tycker...

Här är då vardagsrum/sovrum...  


Sovrum/vardagsrum...

 

lilla hörnan med små prylar...


Ska sätta upp hyllor ovanför till alla mina nallar...
 

Tv och ljudet...


fönstret och balkongdörren från vardasrummet...
 

Soffan och våra underbara Indien filtar...
 

Hallen...
 

Enda förvaring vi har så bättre än så blir det nog inte...
  

lite prydnader i köket...


Det svarta i "hålet" målade jag igår. Lite roligare än vitt iaf! Förvaring för barprylarna.


Köksdelen...
 




Köket är litet men mysigt...



Bilder på badrummet kommer senare, vi inväntar ett nytt badrumsskåp.
Hoppas det syns rätt bra hur vi har det, det bästa med lägenheten är ju att det är riktigt trägolv i alla rumutom badrummet så klart :) Sen så har vi en STOR balkong nästan större än lägenheten, men det har vi inte börjat fixa än pga värdet men bilder kommer det lovar jag!

Glöm inte att kommentera!

Kramar från Ina!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Det ser ju jättemysigt ut i lägenheten, helt otroligt att ni får in så mycket på så liten yta!

Köket verkar mysigt, med den gamla snedhyllan och smart att måla svart vid "baren".

Ska bli spännande att få se det i verkligheten.

Kramar till er båda.

2009-03-10 @ 19:39:59
Postat av: angelsusanne

det första jag såg har du blommor.....fniss....du som inte kommer ihåg att vattna....nu är du stor gumman.Men så fint ni har.Längtar sååååå att få se den och er så klart.Tack att du äntligen satte ut bilder...somdu skrev så har jag längtat och tjatat./kramis

2009-03-10 @ 22:03:29
URL: http://angelsusanne.blogg.se/
Postat av: Ellenor

Hamnade på din blogg sida o såg då att ni bor i min första lägenhet jag hade=) kul att se hur fin den blivit..Balkongen eller altanen är super på sommaren=) kram

2009-03-14 @ 19:33:58
Postat av: Ellenor

Hej hamnade på din blogg sida såg att ni flyttat in i min första lägenhet jag hade=) kul att se hur fin den blivit=)balkongen eller altanen är super på sommaren..kram

2009-03-14 @ 19:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0