Måndag 9/3

Hej hej alla bloggare:)
Helgen har varit bra, i fredags så fixade jag och Björn det sista med alla kartonger i lägenheten så nu känns det riktigt bra.
I lördags så kom pappa, Anneli och hennes son Billy på besök. Jättetrevligt! Vi gick en stund nere på stan och kollade affärer, hittade en affär som jag kommer besöka flera gånger, rockcafé! Det är ett café och även en shop med massor av småprylar, smyken och kläder.  Dom har en hemsida på en del av prylarna som dom har  www.silverbullet.se
Vi köpte bara en liten Buddha men kommer heltklart köpa mera prylar :)

Här är en bild på lilla buddah, den sitter på en sten som jag tog med mig från då jag och mamma var till egypten och elefanten bakom fick vi ifrån Björns föräldrar, den köpte dom i Indien.


Sen efter vi gått på stan så bjöd pappa oss på middag på en kinaresturang, det var jättegott!
Så det var en bra mysig dag på stan med pappa m. familj jätte kul att dom hälsade på!

Sen på kvällen så vart vi bjudna hem till Daniel (Björns bror) hans tjej hade lagat jättegod mat som vi åt framför tvn där melodifestivalen stod för underhållningen:)
Senare såg vi film och åt blåbärspaj, mummsigt!

Söndagens äventyr vart till Norrköping, där vi hämtade ett skrivbord till tatuerings studion som Björn skulle ha vid sin hörna. När vi lämnade bordet så stannade vi kvar i studion och fixa lite. Jag satt och målade hans tatueringsstol (gamal tandläkarstol) som inte var så fin färg på typ någon gul konstig färg, nu är den svart:)

Ja det var väl vad som hänt i helgen får väl se vad veckan har ett erbjuda:)
Kramar till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0