Pyssel..

Igår när Björn kom hem så hade han med sig tidningen Bilsport. Han fråga om jag såg något speciellt på framsidan... Jag tittade och till sist såg jag att Uffes supra var med!! Det var jätte kul att den var med, jag läste för fullt och var stolt över min bästa vän och hans fina bil!!

Sen så hade Björn med sig en annan sak till mig, ett papper med detta på..



Man kan ladda ner olika figurer och skojiga prylar sen skriver man bara ut det på ett fotopapper..
Sen klipper man noga ut mallen och viker, sen limmar man flikarna och sen har man sig sin figur.
Mitt resultat vart så här:

En liten geisha
:)


Där Björn har hittat detta är på www.nicebunny.com så går man in på downloads så finns lite allt möjligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0