Söndag 15/3

Det var jätte kul i fredags hos Daniel och Jenny, god mat och spel! Hade riktigt trevligt:)
I lördags vart det inte mycket gjort, lite bakis var man också så.. Men vi gick en sväg på stan och köpte hem lite mat ifrån max och såg vi film. Det var även 6månader sen jag flyttade ifrån Lycksele i lördags..känns ätt okej, saknar mamma så klart och mina små bustroll, ursch! När man sitter hemma o bakar o pysslar önskar man att dom var här, saknar våra pyssel stunder och allt mys och bus vi brukar hitta på...Stor kram till er Elina och Santina!
Han också se melodifestivalen i lördags, hoppas vi hamnar på bättre placering i år än som det varit dom senaste åren.
Jag hade hoppats att Måns skulle vinna men men, tur att inte Ugglas vann iaf!
Idag så har jag varit och fotas hos en här i Nyköping, vart lite porträtt fotning bara för att lära känna varann så man kan slappna av vid nästa session, modernpinup tema skulle jag vilja göra så får se vad som händer.. Ska visa några kort här sen då jag fått dom:)
Nu ska jag försöka få Björn att gå ut en sväng med mig så kram på er alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0