3 rätters middag..

Det vart lite ändrade planer i sista minut men det är bara trevligt!
Frida och Christian ska komma på besök så det blir min 3rätters middag ikväll i stället för i morgon, det är roligare att bjuda flera  då man anstränger sig så mycket! Fast jag vet att Björn uppskattar min mat jättemycket så skule inte vara problem att bara laga mat till han, det är inte så svårt heller han säger hela tiden mat är gott!

Aja det blir iaf att Dom sover över hos oss för att sen tidigt i morgon bitti köra till Vingåker där han ska ställa ut sin bil på Vingåkraträffen som Realcar hålller! Vi ska oxå fara dit men vi som bara är åskådare får inte vara där förens vid 11.
Så det blir mysig middag ikväll och massa prat för jag är rätt sällskapssjuk!
Bilder kommer nog kanske i morgon på maten, ska vara social ikväll och inte sitta och blogga :)

Jag kan avslöja vad det blir iaf!

Förrätt: Hot´n´cheese ( Röd chilli med fetaost/philadelphia fyllning och rostade pinjenötter med söt honug )

Huvudrätt: Toothpicks XXL (Potatisklyftor och grillade spett med fläskfilé,ananas, champinjoner, bacon och korv. )

Efterrätt: Vanilla Dream ( Vanilj pannacotta med jordgubbar )

Kramis till er alla!

Kommentarer
Postat av: angelsusanne

min lill gumma om du hinner far till graven och säg hej till mormor från mig saknar henne sååå mkt.Maten ser super god ut.....riktigt mums.../kramis

2009-05-23 @ 08:29:33
URL: http://angelsusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0