9 månader :)

Idag är det 9 månader sen jag och Björn vart offentligt ett par! Jag tror inte jag har skrivit om hur vi träffade varann så här kommer våran lilla historia...


Jag och Frida bodde ihop i Lycksele och hon skulle få besök av en kompis från södra sverige i en vecka som inte hade varit i norrland förr och tyckte att ca 100mil var långt att köra själv så det blev så att en polare skulle följa med för att vara sällskap på resan. Jag tyckte det var vettigt att få hans mobil nummer, för skulle Frida visa hennes kompis "stan" så ville jag iaf  känna personen som följde med så vi skulle kunna ha något att prata om. Sen så skulle vi behöva sova i samma rum eftersom min säng var vid soffan så jag ville inte sova med en helt främmande kille.
Så jag presenterade mig via sms till någon som hette Björn!
Vi smsade lite till varann och pratade lite på msn, sen så innan dom skulle komma upp så skulle Frida ned på en bilträff där dom också skulle vara men jag jobbade och kunde inte ta ledig så länge som hon skulle stanna där..
Men när jag sa till Björn att jag inte kunde komma så tyckte han absolut att jag skulle med!

Så jag åkte med Frida ner och fick boka tåg till hemresan, så jag och Frida tog bilen efter jobbet och körde ner till Mantorp.
Vi var framme vid 4 på morgonen och var helt slut så vi bäddade ner oss i bilen och han sova till kl 6.
Morgon solen strålade och det var härlig sommar (5juli) och dom kom och mötte oss på parkeringen där vi hade stannat för natten..
Oj vad pirrigt det var i magen, visst vi hade smsat lite men vi hade ju aldrig pratat med varann!!
Det var en jättemysig helg jag hade på Japmeet jag ville verkligen inte fara hem!!
När vi satt och väntade på mitt tåg hem till Lycksele och hans buss till Jönköping så satt vi bara o prata och höll om varann, sen så tog Björn av sig sitt halsband och tyckte jag skulle ha det som en säkerhet att vi skulle träffas igen.

Efter det så var det ett par veckor kvar innan dom skulle komma upp till oss i Norrland! Jag tog inte av mig halsbandet en enda gång!! Jag vet jag är fjantig men det var så gulligt och han fasnade dirket i mitt hjärta!! Vi pratade i telefon flera timmar varje dag tills dom kom upp till oss.
Och den veckan som Björn var hos mig var såå underbar! Han är sån fin och snäll och helt perfekt!!!
Synd bara att den veckan bara flög iväg, jag grät när jag såg deras bil fara iväg..Sen gick jag upp o la mig i sängen där Björn hade lämnat sin tröja till mig den vart fort sönder sniffad:)

Det vart massa telefonprat...igen..Det tog 2veckor efter att han farit hem till jag hade saknat ihjäl mig och körde hela vägen till Jönköping över en helg! Så jag körde 104 mil efter jag slutat jobbet vid 16.30 körde hela natten och var framme vid 03.40 på fredag morgon och söndag 16.00 körde jag därifrån och var hemma 06.00 på måndag morgon så det var bara att fara till jobbet diret så jag var uppe i 36timmar bara förr att få vara med Björn så länge som möjligt!!

Den helgen bestämde vi oss för att satsa på varann!!
Så 14september ca 1 månad efter det så flyttade jag ifrån Lycksele!!

Jag har aldrig varit lyckligare än så här! Jag trivs så bra men min Nalle och han blir bara mer o mer underbarare för varje dag som går!
Jag älskar DIG så mycket du är det bästa som finns!!

Denna bilden är från första veckan i Lycksele..


Kommentarer
Postat av: angelsusanne

Oh.....nu rinner det tårar från mammas ögon gumman.Ni är såå söta tillsammans.Jag tycker det var jätte tråkigt när du flyttade men och andra sidan så ser jag att du mår såååå bra med din nalle Björn.Jag är så glad för din skull.Saknar dig så mkt/kramis

2009-05-15 @ 19:50:52
URL: http://angelsusanne.blogg.se/
Postat av: Bettan

Jag blir åxå rörd av storyn.... ni är sååå gulliga tillsammans o jag är så glad att Björn har träffat dej.

Bamsekram till er båda

2009-05-15 @ 20:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0