Bye Bye Beautiful!!

Igår föll jag en liten tår när jag såg min ögonsten fara iväg på en bärgningsbil!! Jag fick ett samtal igår om volvon som jag har haft ute på blocket, det var en man som ville komma och titta på den! Vid 18.00 kom han och hans fru och kollade på min smutsiga bil ( full med pollen! Har inte kunnat tvätta pgv att den är avställd! ). Den skulle tydligen deras snart 18åriga son ha! Jag hoppas att han tar hand om den lika mycket som jag gjort!
När jag såg den fara iväg så börja jag tänka på alla minnen..
Det har varit många äventyr med den.. Jag och Frida brukade köra runt i Lycksele och leva Djävul! Basen på max och sladda genom stan, köra fast i grustag, sladda så mycket att värmekran gick sönder så glycol spruta över mina fötter, ett par stycken 100mils resor i värmen utan AC, Norsjös längsta burn är gjord med den 1500m!! Ja det finns så mycket skoj den har varit med om men nu får den vara med om nya äventyr!!

Saknar din min fina Volvo 740gle -85! Har varit fina 4år med dig!!


Kommentarer
Postat av: angelsusanne

Hahahahahhahahahahahahhahahha......vad Peder och jag skrattar åt dig och din Volvo......herregud sa Peder det är ju bara en gammvolvo.....men jag måste medge attt jag förstår dig din första bil är alltid en första och den glömmer man inte.Ha det bra gumman/mamma och Peder

2009-05-08 @ 21:32:31
URL: http://angelsusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0