Camping helg!

Helgen har varit jättemysig det ända som fattades var min mysBjörn!! Han har varit i Jönköping hela helgen och försökt få igång Golfen, han skruvar än! Jag har nyss kommit hem till Nyköping och har tagit en lång dusch och sitter nu och srkiver lite om helgen tills älskling kommer hem!

Här kommer lite bilder från helgen, det har varit så varmt i helgen så det nästan inte gått att vara i solen för man bränner sönder sig! Jag har lyckats bli lite brun iaf!

Vi hade husvagnen i Läppe (utanför Vingåker)


Kvällspromenad vid sjön..


Var dagen efter och doppade fötterna, var faktiskt varmt nog för att bada!!


Anneli och pappa..


Vi hade en glass paus i Vingåker..


Var på Factroyoutlet, där handlade jag denna tröja och på en
 syaffär dom rosa sidenbanden som jag ska ha i håret då jag har toffsar..



Självklart grillat!!


Tack för en mysig helg!!

Kommentarer
Postat av: angelsusanne

Ser ut som ni hade en mysig camping helg.Snygg tröja och hårband.Väntar ivrigt på att få se dem på dig./kramis

2009-06-01 @ 09:45:20
URL: http://angelsusanne.blogg.se/
Postat av: Bettan

Vilka fina bilder, ser underbart ut där ni var o campa. kram

2009-06-01 @ 20:27:48
Postat av: Pappa & Anneli

Vilken kanonhelg vi fick! Synd att vi inte visste att det va så varmt i vattnet. Då skulle man ha tagit sig ett dopp. Men det blir nog fler turer dit i sommar. Jättekul att du ville följa med oss dit.

2009-06-05 @ 17:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0