Måndag 11 maj

Helgen har varit rätt kul, Lördagen mitt på dagen så var vi i Oxelösund på markanden. Det var massor av folk och det var lite jobbigt gå där men kul att det händer något i den lilla staden:) Det var även ett litet tivoli där med så Björn vann 2 mjukdjur till mig! Sen på kvällen så grillade vi med några kompisar hemma hos oss, dom hade med sig en "uppdragsbok" det var riktigt roligt jag gjorde ett uppdrag, Gå barfota på en gräsmatta. Sen så gjorde Hannes ett uppdrag där man skulle ha Nattlinne och stövlar och gå till närmsta mack och köpa en gurka och vaselin. Vi gjorde ett par till under kvällen så det vart en lyckad kväll tycker jag!

Manligt!


Söndagen så vart det bara att ta det lugnt, vi gick till Max och åt middag sen gick vi hem och la oss vid tvn och bara myste hela dagen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0