Måndag 25maj

Idag är det underbart väder, sol och vindstilla. Just nu visar våran temp.mätare på balkongen 42+ i solen!! Nu är sommaren här!!! Om 2 veckor, alltså den 5 juni så blir det Bugrun. Då ska vi tälta och vara där hela helgen, ska bli riktigt kul!
Det är en bilträff i mantorp, träffen är för alla vw älskare!! http://www.bugrun.com/
Så Björn har skaffat sig en golf II så vi kommer in där. Kommer säkert många bilder därifrån senare..

Det händer inte så speciellt mycket idag för min del, ska köra till Oxelösund vid 16.00 och vara i studion tills Björn slutar, några polare till han skulle komma och hälsa på så han ville ha bilen så han kan fara hem tidigare om det skulle behövas. Annars brukar han åka med sin bror.

Dagens sminkning:


Denna sminkning anväder jag rätt ofta för att man öppnar upp ögat mera.
Man målar rätt brett men svart kajal och drar ut på sidorna och man kan anväda någon ögonskugga om man vill.
Jag anväder oftast en vit färg uppe vid ögonbrynen. Sen målar jag ingen på nedre delen av ögat.

Håret har jag bara uppsatt i en vanlig "hästsvans"


Tips:
Om du vill ha en speciell färg på läpparna men inte orkar köpa ett så kan man anväda vanligt lipsyl och ögonskugga. Lipsylet gör att färgen fasnar, man doppar fingret i en ögonskugga och plaserar på läpparna sedan ta ett ofärgat läppglans för att få det att glänsa!






Kommentarer
Postat av: angelsusanne

God kväll gumman.Självklart ska jag fixa tvålen åt dig.Men gumman hur mkt har du gått ner?Du ser as smal ut på kortet. Du ska verkligen ha 2 tofsar som du hade igår på kortet,/kramis mamma

2009-05-25 @ 22:20:26
URL: http://angelsusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0