Nytt utseende!

Igår så satt Björn och lekte med datorn och fixade ett egent utseende till min blogg!! Visst vart det fint!?!?
Jag skulle aldrig lista ut själv hur man gör så tack så mycket älskling!! Vi har nyss ätit frukost och jag ska snart köra Björn till jobbet så jag kan handla samtidigt inför min 3rätters middag jag planerat inför lördagen, varför jag ska göra det är för jag gillar att laga mat! Ska berätta vad det blir på lördag, senare idag kommer bilder på smink osv.



Nu har jag varit och lämnat sötis på jobbet och handlat tills i morgon så nu är det bara dammsuga kvar!
Senare ikväll så ska vi på race, det ska bli kul dom har några bilar här som är riktigt nice!!

Då till det lovade sminket. Det jag anväder är inget dyrt smink dirket, Jag köper det mästa på H&M dom är bra och billiga!



Dessa är färgerna jag anväder mäst, märket är "Viva la Diva" och är köpt på Åhlens.


Dagens sminkning är inte så avanserad hade inte så mycket tid på mig i morse!

Kommentarer
Postat av: angelsusanne

väntar på varför du ska göra 3-rätters middag och vad det blir.Sminkning oxå för den delen.Kramis

2009-05-22 @ 12:47:04
URL: http://angelsusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0