Onsdag 20maj

Idag på morgonen så följde jag med Björn och Ted till Nyköpings bildemontering för att hitta lite golf delar till ett projekt som Björn håller på med som vi ska köra med ner till Bugrun den 5-7juni.
Direkt när vi kom in i reception så blev jag alldeles till mig, det luktade såå gott!!! (luktade bilar) saknar mitt jobb på Lyckseles bildemo jätte mycket!! trivdes så bra där..och Uffe han saknar jag jätte mycket ( min chef och bästa vän), även om vi hörs av ofta så är det inte på samma sätt..men men..

Dagens sminkning är lite mera extrem vet inte riktigt när man ska ha den men det är kul att leka med färg :)






Nu har jag även lockat mitt hår...OJ vad jobbigt det är!!! Men snyggt med volym:)

Vad tycker ni?!


Jag gjorde även min vardags sminkning, bara mascara och svart kajalpenna. Så enkelt och snyggt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0