Onsdag 27maj

Idag händer det inte så mycket, det är tråkväder så det blir nog att vara inne idag. Vet inte om jag skrivit det men för ca 2 veckor sen började jag töja öronen, är väl uppe i ca 5mm och har 5mm kvar. Ska försöka hinna klart innan Bugrun så jag har till nästa helg på mig..fast det tog 1 vecka att töja till 5mm så det borde gå..

Hela denna pinne ska in innan jag är klar då är det 10mm!


Detta är mitt mål, rosa silicon tunnlar!



Dagens sminkning:

Lite mörk sminkning med lila.


Tänkte visa mina parfymer oxå..


Dom börjar ta slut nu, får se vad det blir får någon då..






Jag har alltid viljat ha denna men den har alltid varit för dyr för mig...men men drömma kan man!!






Kommentarer
Postat av: Anonym

hej ojj vilket håål!!!!!!!!! jag skulle inte våga göra ett sådant hål!! dom dära parymerna är inte dåliga! kraam

2009-05-27 @ 21:41:05
Postat av: Angelica

hej! ojj vilket håål! jag skulle inte våga göra ett sådant hål!! dom dära parymerna är inte dårliga!! kraam!

2009-05-27 @ 21:42:26
URL: http://lillsoootis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0