Röd dag!

Idag är det röd dag så Björn är ledig! Det känns skönt att ha han hemma hela dagen:) nu ska vi snart ut o gå medans det är sol ute sen så kanske fixa lite små saker inför bugrun:) Det ska bli riktigt kul att fara dit!! ska skriva mer om det någon annan dag nu ska jag bara visa er dagens sminkning, vanillarazz kallar jag den. I morgon kan jag ta kort och visa vad det är jag använder för smink:)

Vaniljvitt och rosa..


Man känner sig som en liten prinsessa i det lockiga håret o den rosa sminkningen:)


Ha en bra dag alla!!

Kommentarer
Postat av: angelsusanne

Detta är mammas prinsessa.....fattas bara klänning vilket jag inte har sett så mkt på dig....för att du heldre väljer oljiga arbetsbyxor...hihihi......kramis

2009-05-21 @ 22:19:27
URL: http://angelsusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0