Sjuk..?!

Idag mår jag inte så bra, min mage vill inte må bra! I övrigt så känner jag mig inte sjuk bara att det krampar till i magen längst upp då o då, mamma tror att det är magkatarr för att jag oroat mig så mycket över jobb och pengar men men det går väl över hoppas jag.
Idag har det ringt 2st på Volvon och en av dom ska ev komma och titta på den! Skulle vara såå skönt att få bort den bilen nu så slapp man sitta och tänka på den och lite extra pengar skulle inte vara helt fel! Då kanske man kunnat ta några hundra av dom och köra till Norrköping och handla lite nya kläder till sommaren på NewYorker! Min favorit kläd affär, dom har allt som jag gillar, allt från tuffa t-shirts och söta klännigar och underbart fräna underkläder! Blir nog en bikini därifrån i sommar iaf!
Men först och främst så ska vi fixa det som behövs på Hondan!  Renovera upp motorn lite med ny olja och ett kamremsbyte, sotningssats och byta bromsskivor..


Jag idag :)

Kommentarer
Postat av: angelsusanne

men gumman...vad du ser mager ut...hur mkt har du gått ner egentligen??????? /orolig mamma

2009-05-08 @ 21:34:12
URL: http://angelsusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0