Torsdag 21maj

VI var ute en sväng med bilen och skulle fixa lite inför Bugrun m.m. så körde vi upp mot gumsbacken för att handla på rusta då såg vi att det var ett litet tivoli och musik som spelades, jag började nynna med i Måns Zelmerlöws låt och tänkte inte mer på det. När vi körde förbi tivlit så stog ju han där och sjöng!!! Hehe vi var tvungen att parkera och ta kort o lyssna lite till då, tror inte Björn tyckte det var så kul men han vet jag gillar Måns så han stog där och höll om mig och skratta åt mig:)

Här står han och sjunger "Hope and Glory"



Efter vi sett han sjung lite så körde vi utanför stan lite och kollade vad som fanns på vägar vi inte varit på, Nyköping är ju rätt nytt för oss än så var kul kolla lite. Sen köpte vi glass och körde hem och sk laga mat, idag är det Björn som är kock :) Blir fisk och potatis:)


Vi smakade den nya magnum, den var helt okej!!






Kommentarer
Postat av: angelsusanne

okej Måns stoppade din åktur....Björn behöver inte oroa sig du skulle ju ändå välja Björn framför Måns.Som jag blir tokig av att se Boden snyggingen...hehehehe.....oh...han är för fin....Saknar er mkt snart ses vi....förresten ser du har gjort nytt utseende på bloggen....snygg/kram

2009-05-21 @ 22:23:02
URL: http://angelsusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0