smått och gott..

Hittade en ny sida med lite smått och gott som jag skulle vilja ha!! www.misssmith.se

 Glasskål 2-pack 79.00:-


Strawberry Armband 99.00:-


Nautical Star Ring 49.00:-


Knogjärn Rosetter Svarta 69.00:-



Jag har även suttit i flera månader och letat efter pumps men det finns inte så mycket i min storlek, det är inte lätt att ha små fötter!! Det finns inte många snygga högklackade skor i stl. 35 om man inte vill betala över 800kr..
Men jag hittade ett par idag!! 249kr på Halens, riktigt snygga tycker jag!!



Björn har pratat om att skaffa sig nya skor eller skrubba upp sina..så idag har jag inte haft så mycket att göra så..
Varsågod älskling nu är dom nästan som nya igen!!

Lite skillnad va?!
  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Blev JÄTTEskillnad på mina skor ju!! :D

Trodde aldrig att det skulle gå, sa det mest på skämt ju.. :P



Älskar dig gumman!!!!

2009-05-26 @ 19:59:36
Postat av: angelsusanne

Men wow vilken skillnad.Nu fick du nya skor Björn.Vilken tur att ni har varandra./kramis saknar Er såååå himla mycket!!!

2009-05-26 @ 20:26:44
URL: http://angelsusanne.blogg.se/
Postat av: angelsusanne

glömde skriva vilka coola saker du hade hittat.Förstår att du vill ha dem./kram

2009-05-26 @ 20:27:51
URL: http://angelsusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0