Frågor

Hittade lite frågor som jag tänkte svara på:)


Om du skulle vinna många miljoner på lotto, vad skulle du köpa?
Skulle nog bli en USA resa och bilar :)
Har någon någonsin kallat dig lat? Hehe har hänt!
Vilken svordom använder du mest? Fan och helvete sen säkert en massa mer fula ord!!
Tittade du på teknat när du var liten? Klart man gjorde/gör!
Hur många syskon har du? 3st och 2 ingifta
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar? MÅNGA tattoos!! Men just nu skulle jag vilja göra klart den jag har!!
Vad har du för väder just nu? Strålande varm soool!!!
Vad åt du till middag senast?  Kycklingsallad
Kan du vissla? Väldigt dåligt..
Vilken film kan du alla replikerna till?
Nästan alla disney klassiker :)
Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4st
Har du en stationär dator eller en bärbar?  Båda..
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?  Det löser sig...
Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
  Nej!
Om du var född av motsatt kön, vad skulle du vilja heta?
Ja du..ingen anning jag vill inte vara kille :P
Har du åkt moped någon gång? Många gånger:)
Vad lyssnar du på nu?
Fåglarna som kvittrar


Kommentarer
Postat av: angelsusanne

snälla gumman....tänk på gamla mamma ändra färg på texten.Man klarar knappt av att se vad du skriver.

TACK för morsdags kortet.Blev jätte glad.Det blir inramning av den./kramis

2009-06-01 @ 09:46:56
URL: http://angelsusanne.blogg.se/
Postat av: angelsusanne

tänk om du kunde göra min blogg snygg oxå......./kramis

2009-06-01 @ 16:00:16
URL: http://angelsusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0