Vill ha...

Om man ändå hade pengar i överflöd...

I vintras när jag och Björn var på stan i Jönköping och kollade runt lite inför jul så hittade vi detta underbara halsband!!  Finns på denna hemsida om ni vill kolla mer..http://shop.thomassabo.com

Det är såå snyggt!!


Sen så om man ska önska vidare så skulle inte min drömbil sitta fel! Mazda rx7.
Björn hade en sån bil innan vi träffades han säger dom är underbara!! Det är inte för att han har haft en som jag vill ha den utan det är för att dom går göra så gryma sen så är det ju vankel motor i och dom har gott ljud:)
För er som inte vet eller kan skillnaden på en vanlig motor och vankel: http://sv.wikipedia.org/wiki/Wankelmotor

Här är Björn med sin bil!! Visst är han snygg!?
Ärligt tittar jag mer på han än bilen^^



Om jag skulle ha en sån bil så skulle den nog få vara svart men ha rosa fälgar och rosa detaljer..

Aja det var lite om min små drömar..










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0