Vingåkraträffen och mini golf

Idag har det som tur varit uppehåll hela dagen så man kunnat vara ute utan att bli allt för blöta!
Vi var några timmar på bilträffen i Vingåker, det var många bilar och mycket folk!

Lite av träffen...


Självklart så vart det bilder på en Lamborghini!!

Efter träffen så åkte vi till Katrineholm och åt middag med pappa, Anneli och Billy. Blev en kycklingtallrik i stadsparken,  det var riktigt gott. Efter det så vart det mini golf på Djulö campingen. Jag förlorade med 84 poäng, Björn och Billy kom delad 3e plats och pappa vann med 2 poäng över Anneli. Vi firade segern med en glass på McDonals sen blev det hem till Nyköping igen. Ikväll blir det nog bara sega vid en film vi lånade av pappa.

Billy som slår..

Pappa och Anneli

Björn konsentrerar sig för fullt!

Min snygging!! Mumms!

Dagens smink och hår fixning:






Kommentarer
Postat av: angelsusanne

Oh vad jag önskar att jag oxå fick fara till V-åker.Men det blir nog i sommar innan Mantorp. Har nu kors i taket skrivit i min blogg.Snygg sminkning./kramis

2009-05-23 @ 22:51:09
URL: http://angelsusanne.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack själva för en toppendag :) Kul när man gör nåt som inte är planerat.

2009-05-24 @ 14:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0