1a Advent!


Idag står julpyssel på listan!! Jag haltar fram och försöker få det julfint hemma!! mådde inte alls bra igår, sov bort hela lördagen, har nog något i kroppen som gör mig så seg..

Men men här lyssnas det på julmusik och pysslas iaf så gott det går^^
Kanske dyker upp någon mysig bild senare!

Uppdatering bilder:

Tände första ljuset på ljusstaken till frukost!


Vi fick upp ljusstakar och lite pynt idag med, är riktigt mysigt i våra lilla lya nu!!


Det tråkiga är att när man tittar ut från fönstrena så är det grön gräs än..saknar snön nu..!


Mitt på dagen var det dax för att ta min medecin och eftersom jag har probelm att gå och borde inte röra mig så mycket så bad jag älsklingen komma med ett glas julmust och min pencilin. Då kom han ut i vardagsrummet med detta!! Är han inte söt?! (Jag han ta medecinen innan jag tog kortet därför är frosingen borta på ett ställe^^)

 

Sen vart det våran första egna julskinka!! Lite tidigt för det men vi var båda riktigt sugan på en skinkmacka med senap på ^^

 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0