Då var det måndag igen..


Denna helg har varit riktigt skön!! Bara tagit det lugnt och farit på roadtrip!
Måste ändå erkänna att jag är väldigt slö idag!! Det är så jobbigt att försöka gå isäng på söndagar när man vilat under helgen så är man ju inte trött, så ska man upp tidig på måndag för att jobba..

Igår kväll blev det wok till middag och så såg vi film. "Seven pounds" blev det och så lite skumtomtar ^-^
Det var en bra film, lite svår att förstå och så blev man riktigt kramig efteråt, lite av en snyftare!

Det har aldrig varit mysigare att stå och göra mackorna till jobbet förr, Björn stog och höll om mig och pussa mig i nacken och var så gosig! Min mysBjörn!! Han blir bara underbarare för varje dag som går.
Älskar dig så mycket!! Jag är så lycklig!! 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0