Detta viste ni nog inte om mig...


Nu ska ni få lite onödig fakta om lilla mig som inte alla vet..


- Har 5st syskon (1helbror, 2 halvsystrar, 2ingifta syskon)
-
Har haft 9 katter under min uppväxt!
- Hade tandställning i ca3år (Räls)
- Flyttade hemmifrån när jag fyllde 18år
- Var väldigt svart och dyster från 8:an till 2:a året på gymasiet! (En sån tjej som ingen såg)
- VÄLDIGT blyg!!

 Nu är jag inte alls på samma sätt..sen jag flyttade från den lilla håla jag bodde i så jag fått upp ögonen för livet!

- Jag älskar att fara runt på roadtrips och åka utomlands!!
- Älskar allt sött och fluffigt
- Är glad och sprallig
- Har städmani (Måste ha dosorna till tvn på ett visst sätt..)
- Tänker på mat heeela tiden!
- Blir väldigt sällan arg eller sur, den som får mig det måste ha något riktigt dumt!
- Spindelfobi!! (Alla kryp för den delen!!)
- Är rädd för "spöken" eller att dom ska finnas..
- Gillar inte att sova själv har hällst min älskade Björn vid min sida!!
- Mörkrädd!!!
- Har väldigt få tjejkompisar, jag och tjejer går inte rikigt ihop...
- Gillar allt som har med bilar att göra!!
- Lyssnar på väldigt blandad musik men rock är mera min grej!

Ja det var lite om mig!! Något annat som ni vill veta så  fråga på^-^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0