Fredag!


Idag har jag bara legat hemma..hade sån feber frossa i natt! Ena stunden är täcke för varmt sen för kallt..ja ni vet säkert hur det brukar gå till..

Igårkväll så satt jag och Björn och spelade lite Xbox på kvällen, Batman Lego! Vi är ett riktigt bra team <3

Så idag har det blivit vila, vila och lite mera vila..Har även hunnit städa undan i lägenheten!

När det gäller bloggar så finns det inte så många jag läser, Ibland kollar jag runt lite på "kändisbloggarna" men det blir oftast då jag har riktigt tråkigt. Annars så är det mina kompisars bloggar och Fokis blogg!
Nu har en till kompis till mig börjat blogga, så jag kommer följa den och tycker alla ni borde kolla in den oxå!!

Hon skriver om ett ämne som gör dom flesta generade, Sex! Personligen tycker jag det är det bästa som finns!!
Därför tycker jag att denna bloggen ska bli spännande att följa, man får nog lära sig ett o annat!


Så Kolla in: http://durex.blogg.se/


(Bild från: deviantart.com)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0