Halloween!

Lyckade Halloween outfits!!



Helgen var så grymt lyckad!!
Allt var så perfekt men pyntet i lägenhetet (Spindelnät och pumpa lampor) och allt folk som hade gjort sig så fina!
Vi hade jätte roligt allihop och allt blev lagom, sen vid 22.30 drog vi alla mot krogen och dansade och hade skoj!
Synd bara att inte alla som vi bjudit kunde komma men det var kul iaf!

Idag så har jag mått toppen, jag slutade dricka när vi gick till krogen så jag han nyktra till en del när vi kommit hem igen. Jag vaknade tyvärr vid 06.30 och var klarvaken!!
Så jag städade i köket! Blev dammsugnig och skurning oxå, rätt mycket spillda drikar som blivit kletigt på golvet!
Det har även blivit Nintendo spelning idag och så har vi handlat lite mat.

Söndagsmiddagen idag vart mycket god!

Fick bra betyg av Björn och Petter (Björns lillebror)

Hemma gjort potatismos, bacon inlindad fläskfilé!

Marineringen till köttet innehåller: Salt, peppar, grillkrydda, vitlök, olivolja, soja och honung!








Kommentarer
Postat av: angelsusanne

huvva vilken läskig bild......min söta dotter....och min underbara svärson.....tur att jag vet era goda hjärtan under denna utspökning....kram på er

2009-11-02 @ 18:25:15
URL: http://angelsusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0