Home alone!


Jaha här sitter man ensam hemma med radion som sällskap! Mitt ben är inte tillräkligt bra än för att jag ska kunna vara på jobbet och springa omkring så jag är hemma för att få det bra!! Man kan inte göra så mycket mera än vila och äta medecinen jag fått!
Fördelen med att jag jag inte kan "gå" är att jag har hunnit gör klart en halsduk som jag började med för ca 1månad sen. Den blev 163cm lång, rätt bred och jätte varm och skön!! Jag gjorde den till min älskling som saknar en riktigt halsduk så nu slipper han frysa iaf!!

Tänkte visa er en bild på min tatuering, den är ju som sagt inte klar men nu kan man börja se hur den gamla börjar försvinna!! Detta är 3sittningar! kommer vara mera färg och en till ros, fixa till fjärilen och ev lägga till en till. Min nästa tid är i början av februari så nu får kroppen vila sig lite till nästa gång!
Linjerna som är på törngrenarna tog Daniel 15min att göra! Hela min gamla tatuering tog 3timmar att göra...lite skillnad på tatuerare?!

Vist blir det grymt bra?! Lite fantasy "törnkvistar" och så starka härliga färger!!

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0