Jaha, hur fan?!?!


Jag fattar inget!! Hade lite ont i mitt knä igår kväll, typ som om jag hade ett blåmärke fast jag inte har slagit mig eller något.. När jag vaknde i morse så kunder jag inte röra knät?! Det är rött, svullet och jätte varmt...!
Har kontaktat sjukrådgivningen nu på morgonen och hon sa att jag skulle försöka få en akut tid på vårdcentralen och fick jag inte det så blir det akuten. Jag har inte slagit mig och har inte ett sår eller känenr mig sjuk..SKUMT!!

Aja får väl se hur det går idag om jag måste avboka min tatueringstid eller om det går ändå..och vi som skulle till Stockholm i morgon!!! får väl ha kryckor om inte annat ^^ Jag vägrar ligga still och tråka mig på en helg!! 


Uppdatering: Fick tid på vårdcentralen 10:30 och dom klämde och kände på mitt onda knä. Det visade sig att jag har en inflamation i en "slem säck" på framsidan av knäskålen. Det hade iaf inte så gått så långt att man behövde drenera på vätska vilken var skönt!! så fick en 10dagars antibiotica-kur och måste ta det lungt och inte stödja på benet så blir kryckor! Anledningen till detta var att mitt knä var lite torrt och så hade antagligen blivit en liten spricka och en bakterie hade smygit sig in..töntigt och onödigt att det ska bli så mycket av en sån skit sak!!
Men men bara göra som doktorn säger!!
nu har jag även byggt lite till på revbenen, kommer bli så bra!! Gjorde lite tuffa "fantasy" grenar och taggar idag i grönt är så nöjd bara någon sittning kvar nu sen är det klart!!! :)

 
                                                                       Hmm?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0