Jobb!


Idag har jag fått jobbar självständigt på kundmottagningen! Han jag jobbar med var tvungen att vara hemma idag och Tjejen som brukar vara här har inte dykt upp så jag har fått klara mig själv.
Det har gått jätte bra, var en stund på förmiddagen det var lite kaos när telefon ringde och det var massor av kunder som ville ha hjälp men det gick bra iaf!
Han som brukar vara här har ringt 2ggr och frågat mig hur det gått och säger att det är bara att ringa om det är något men jag är så duktigt att jag klara mig själv ^-^

Tur man inte hade det så här iaf!!


Just nu är det rätt lugnt ringer någon då o då.
Ikväll så blir det visst nintendo spelandes hemma! Björn och hans bröder ska umgås lite så jag ska laga något gott åt dom så får dom leka av sig lite! Hehe

Sen blir det nog tidig kväll för min del, man blir ju så trött och slut i kroppen när det är höst. Inte alls kul med detta gråa tråkvädret!! Skulle ev. bli snö i morgon ?!



Kommentarer
Postat av: Pappa & Anneli

Va du är duktigt tjejen! Men det visste vi ju redan ;-)

Kram på dig från oss//

2009-11-04 @ 11:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0