Jul,Jul, strålande jul!


Jag vet att det är ett tag kvar men tänkte ändå göra ett inlägg om julen!!
För det bara 18dagar kvar så är det 1a December! Då är det julkalender, en del börjar pynta och allt är bara så mysigt!! Själv så har jag redan fått en kalender av Älsklingen, en chokladkalender med prinsessor på!! Han är så söt!! Sen kommer nog iaf adventljusstakarna upp men resten får nog vänta till någon vecka innan julafton! Igår fick jag min första pepparkaka och 2glas julmust gick oxå ner!! GOTT!


Alla pratar även om julklappar..

Så tänkte skriva vad jag "Vill ha" i julklapp!

* Hörlurar  (Skullcandy TI Pink, Vita med rosa lurv!!) http://www.netonnet.se/art/ljud-och-musik/horlurar/slutna/Skullcandy-SkullcandyTiPink(087011,3198)

Disney filmer: Snövit, Svädet i stenen, Robbin Hood, Oliver och gänget! (Finns många fler jag vill ha i min sammling med dessa är dom som finns nu!!)

*  Grillpinnar till den blivande öppnaspisen!

*  Pengar till Kläder, Hemmet osv.

*  Blåsapa http://www.coolstuff.se/Blasapa_Nageltorkare


Det var nog det jag kunde komma på nu..








Kommentarer
Postat av: angelsusanne

tänk om vi alla köper samma sak??????? Ska du/ni ha 2 av allt?????Krya på dig gumman/mamma

2009-11-13 @ 04:29:25
URL: http://angelsusanne.blogg.se/
Postat av: Ina

Svar: Mamma eftersom vi inte träffas under jul detta år :( så är det väl smidigt om ni skickar pengar.. Kanske grillpinnar oxå, känns som om det används lite mer uppe i Norrland så det är lättare få tag i där! Du vet dom där i metall som man kan dra ut och har ett träskaft?! Kramis

2009-11-13 @ 11:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0